dissabte, 9 de febrer del 2013

Llibres llegits 2012

A principis del 2012 vaig tornar a llegir llibres. Què meravellós! Va ser com retrobar-se amb una antiga amiga que feia temps que no veia, però que després de fer un cafè veus que la amistat és igual d'intensa i que continues gaudint tant o més de la seva companyia.
Tornar a llegir m'ha permès gaudir d'endinsar-me en uns móns de fantasia i formar part de la vida d´uns personatges per uns dies. Especialment en aquesta etapa de la meva vida, tornar a llegir m'ha ajudat moltes vegades a trobar l'empenta per afrontar un mal dia, sabent que la recompensa era que quan el baby s'adormis podria continuar amb el meu estimat llibre. Llegir ha sigut una manera de viure sensacions que no tenen res a veure amb la maternitat i d'alguna manera llegir em va ajudar a tornar a connectar amb la meva part no-mare que feia un temps que estava adormida.
He llegit i molt. He devorat llibres sense cap criteri concret. Molts d'ells reconec que són literatura de dubtosa qualitat, però m'ho he passat tan i tan bé llegint-los! També he descobert el meu gust per les novel.les una mica sanguinolentes i aventureres i d´això no en tenia i idea!
Vull aprofitar aquesta entrada per donar les gràcies a cada una de les mares fantàstiques del club de les mares lectores.
http://mameslectores.blogspot.co.uk/
Gràcies per donar-me l'empenteta que necessitava. No he pogut seguir moltes de les lectures del grup, però ja veureu que per lliure li he donat molt al vici.
Aquí va la meva llista.

Orgull i Prejudici, Jane Austen
1Q84, Haruki Murakami
Desayuno en Tiffanys, Truman Capotte
Los Juegos del Hambre, Suzanne Collins
En Llamas, Suzanne Collins
Sinsajo, Suzanne Collins
Ardiente Verano, Noelia Amarillo
Un Traidor como los Nuestros, John Le Carre
El Castillo de Cristal, Jeannette Walls
Trilogía de la Fundación, Isaac Asimov
Que la Muerte te Acompañe, Risto Mejide
Los CAminantes, Carlos Sisi
Necrópolis, Carlos Sisi
Hades Nebula, Carlos Sisi
Cincuenta Sombras de Grey, E.L, James
Cincuenta SOmbras más Oscuras, E.L, James
Cincuenta Sombras Liberadas, E.L, James
Haciendo Majaradas, Mario Vaquerizo
Edén Interrumpido, Carlos Sisi
Gone Girl, Gillian Flynn
La sonrisa de las Mujeres, Nicolás Barreau
Los Caracoles no Saben que son Caracoles, Nuria Roca
La Hora del Mar, Carlos Sisi
Maldito Karma, David Safier
Superviviente, Chuck Palainuk
Diario, Chuck Palainuk

Ara estic llegint Victus de L´Albert Sànchez Piñol

4 comentaris:

cira ha dit...

Quin gust reprendre la lecutra, oi? A mi també m'ha passat. Tinc una temporada que sembla com si hagués tornat a l'adolescència, quan devorava literatura; i ara que ho dius, alguna cosa deu haver fet el club de les mames lectores, per reprendre, fer-me recordar o descobrir literatura de la bona.

onavis ha dit...

Quina llista!
I tens raó que una bona lectura soluciona el final d'un mal dia!

conxi ha dit...

Jo també m'apunto els llibres que llegeixo!!! Vaig començar per curiositat, per saber quants en llegia en un any. Aquest 2012 només 18. El meu récord va ser al 2009 -abans de tenir el peque- amb 42 llibres!
Hem coincidit amb 1Q84(llibre3) i els dos primers del Grey. No conec aquest Sisi que tant llegeixes!!I també tenia curiositat pels "Juegos del Hambre"...el buscaré a la biblio. Vagi bé, Modern Bookworm!!

Mirashka ha dit...

Ostres quina enveja!!!! jo estic ben desanimada... a veure si agafo empenta de nou!